Vážení klienti,
velmi nás mrzí, pokud jste obdrželi zásilku, která je poškozená.
Jelikož každý kus, který k Vám odesíláme, důkladně kontrolujeme, abychom měli jistotu, že Vám posíláme vše tak jak má být, je velmi pravděpodobné, že poškození vzniklo při přepravě.
Proto prosíme, abyste dávali pozor před rozbalením na to, jestli není poškozen obalový materiál. Pokud je nějakým způsobem obalový materiál poškozen, vše pečlivě foťte.
Jestli bude zásilka poškozena, ale neobdržíme fotografie nejen konkrétního poškození zboží, ale i fotografie obalu (ať už je poškozen či nikoliv), nemůžeme bohužel reklamaci uznat.
Přikládáme návod, jak poškozenou zásilku nafotit. https://reklamace.ppl.cz/navod
Všechny tyto fotografie a popis poškození pošlete na adresu: obchod@dublino.cz